marți, 14 februarie 2012

Observand ziua de astazi

Si tu ce ai facut astazi ?
Ai luat cateva alegeri, care intr-o opinie nevrotica le-ai clasat ca si proaste ?
Daca te-ai gandit vreo clipa la intrebarea precedenta, ai realizat intelesul ca nimic nu e prost si doar cu urmari proaste. Ne dam seama ca orice alegere am lua, suntem predestinati destinului. Cum, in aceste momente, ne putem spune ca nu exista o soarta, ca nu exista un rost al obiceiurilor, iesirilor..si tuturor celor vazute si gandite?
Pur si simplu, intelesul acestora este mult peste constientul nostru.
Iar daca tu oferi un inteles de unda egala la ceea ce am spus eu inseamna ca viata ta va fi doar o masinarie.
Am spus totul cu sens total, doar ca sa iti ofer o iesire de aici. Observa si traieste clipa in care tu defapt doar o etichetai.
Adevarat adevarul cum ca totul are un rost. Dar rostul difera de indiferenta, acceptare ori implicarea noastra in clipe.
Ce pot spune despre sens, daca eu nu ma cunosc pe mine, iar mai mult de atat e ca in fata mea, eu sunt un necunoscut. Poate suna, in propozitia anterioara, totul la fel.. dar mai analizati odata. Iar ca necunoscut, ma desconsider.
Ce pot intelege e un singur lucru ; ca intelesul lucrurilor e de la sine confuz si prioritar.
Toata viata se va rezuma la intelegere, sens si recunoastere!

In toate cazurile noastre; traite, auzite, vazute..etc
                                  Avem o singura cale de acces, iar acea cale se poate deschide prin absolut orice initiativa.
 Acum, depinde de noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.