joi, 16 februarie 2012

Iubeste-ma cat sunt in viata



  Iubeste-ma cat sunt in viata,
  Ca sa pot intoarce, in favor, aceasta roata hoata.
  Iubeste-ma ca sa pot crea,
  Iubeste-ma caci iubindu-ma viata-mi sporea !


  Nu fi indiferent,
  Fi contra mea permanent.
  Fi contra ca sa pot crea,
  Si creand inima-mi crestea !


  Ajuta-ma in lunga mea lupta cu contradictia,
  Impingema din dragoste.. si mintea mea se contopea cu justitia.
  Distruge-ma doar ca sa-mi scazi valoarea,
  Si valoarea mea recalculata, inima-ti zdrobea !


  In parere de rau, inima sincer graia,
  Lasa-ti mintea in palmele vantului si nu baga de seama gura cea rea.
  Fi sigur de deductie ca si de pamant,
  Iar cu toate astea, privirea picta un sincer permanent !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.