miercuri, 21 martie 2012

Sacrificiu


 Tu, floare inzestrata cu minune
  Ajuta-ma sa arunc tot ce-i negru in mine
  Si prin asta toate celelalte vieti meschine.
  Tu, infloritoare aluzie,
  Scapa-ma din intregul meu fals,
  Unde Adevarul doar zumzaie.
  Eu sunt clanta ce nu se deschide
  Pe cand tu esti fereastra ce respira vieti lucide
  Fac sacrificiu de vedere si gand
  Lasandu-ma sa fiu pur si bland
  Ca in tot ce a fost
  Mi-ai dat tot din ce nu a fost !
  Paseam pe ambele cai, sarutand viata si moartea
  Imbratisand teroarea si soarta
  Cand defapt in tot eu eram totul
  Si totul sa fi fost eu, constientizam punctul.
  Pas cu pas in viata de dupa moarte
  Izbind lumea mea cu soarta ce ne declara moarte
  Si pas cu pas faceam ca viata sa astepte
  Moartea si celelalte fețe.. erau inapte si perfecte !
  Acum in sacrificiu vazut de chipul ochiului
  Calc pe alte trepte si simt scopul schiopului
  Pe cand viata se sfarsea,
  Alunecam pe inceputul totului !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.