joi, 5 septembrie 2019

Am iubit o speranță

Prima instanță,
M-a prins entuziasmat, fără știință și energic.
A doua performanță,
Mi-a dat conștiință și constanță, pregătindu-mă temeinic.
De aici până în a treia viață,
Am mers atent, analogic și sistematic.
Amețit și parfumat,
Tot ce am intanlit am rezumat.
Însemnat la analogie și transcendență,
N am decât nelămurire și consecvență.
A treia ignoranță,
M-a lăsat dezorientat, dezvelit și în absență.
Reorganizat, cugetat și acoperit în esență,
Am deviat constant efectul clemență,
Înțelegând egalitatea în a sine speță.
Cu talentul în a merge cu intimul în lesă,
Dezgolit și dezbrăcat de inocență,
Las suflul în a lui permanență,
Cert în ce vine, că este indiferent de indiferență.
Am iubit o speranță,
Într-o permanentă ceață, confuzie și gheață.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.