marți, 10 mai 2016

Decadenta

As distruge opinii, visuri, toate
Din cauza scarii patata cu soapte
Inerte, moarte, slute, gloate
As distruge dorinte, si viata, poate.

Cine sunt eu sa judec aceste fapte
Lumea-i in decadenta si parca toate's programate
Eu nu-ti zic nici sora, nici frate
Caci ochii zilelor sunt pusi pe coate.

M-as intoarce la apogeu
Acolo unde nu-i zi si nici noapte
Prin cuvant, gand si fapt, incerc la Eu
Dar aici zilele de nopti sunt astupate.

Tu om, raului de te-ai deschis, fie zi sau noapte
Fi atent, el te jupoaie si de pubertate, fara a ta libertate
Din inconstient, ai crede poate
Ca esti fara precedent, dar tu un neghiob gusti din toate.

As cauta pentru viata sinonim
El e dictionarul in orice tara traim
Si in viata sa pasim
Ca si punte, nu ceva dupa ce tanjim.

Si nici nu stiu ce am scris
Dar incerc sa ne descoperim
Ca in lumina ne-am descris
Dar in intuneric ne acoperim.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.