joi, 25 octombrie 2012

Linistitoare dorinta arzatoare


   Vreau sa scriu, metafora sa asez, sufletul sa mi-l linistesc
   Vreau in cuvant sa ma metamorfozez, si inima s-o pacalesc
   Vreau tot ce e mai bun, vreau fara tutun
   Vreau sa stii ca lumea poate sta in mana unui nebun.
   Vreau ochii sa mi-i clatesc, vreau sa te privesc
   Vreau sa sti ca prin fapte si cuvant traiesc
   Vreau intr-un final tot ce am sa daruiesc
   Vreau din suflet ca tot ce fac sa fie ceresc
   Vreau ca lumea, si eu dealtfel pe o alta cale sa pasesc
   Vreau familia sa n-o asupresc, vreau sa stie ca pe toti ii iubesc!
   Vreau ca tot ce e rau din mine sa golesc
   Vreau cuvantul Tatalui sa-l implinesc.
   Vreau dragoste sa nu mai stiu ca traiesc
   Vreau cu aceste cuvinte sa te linistesc si sa sti ca orice drum ai alege, e cel firesc.
   Vreau sa se stie ca orice om poate fi langa Tatal
   Vreau sa se mai stie ca orice inger poate cadea total intr-un haos banal.
   Vreau in suflet si pe pamant pace sa pot sa ma linistesc
   Vreau si am sa reusesc, tot ce-mi doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.