marți, 2 octombrie 2012

Avort



    Nu mai scriu,
    Prins in avort de viu,
    Cutreier piu piu..
    Sunt mortu' viu.

    Ferestrele-mi plangeau,
    Perdelele suspinau,
    Si nu stiam ce le este,
    Dar acum ce lesne este.

    Patu-mi scartaia,
    Cu urlet de hiena,
    Ochiu-mi cioplea,
    Gandul de pe perna.

    Cantand la decacord,
    Acordat cu struna de Komod,
    Prins in avort,
    Cu siguranta's mort!

    Dar cutreier piu piu,
    Mai incerc sa scriu,
    Inima n-o mai stiu,
    Si tot cutreier piu piu...

    Viitor cuprins in palma,
    Trecut naruit in palma,
    Prezent avort,
    Am ajuns peste tot, venind din scrot!

    Zile-n sir,
    Pe pat a trandavi,
    Numai in minciuni a ma scuti..
    Inima-mi plesni.

    Si-mi scartaiau incheieturiile,
    Of, saracele...
    Si-mi tremurau ideile,
    Of, saracele...

    Pact in impact,
    Apt, in situatie impacat,
    Tind a ma ingropii,
    In urme de plopi.

    Si sufletu-mi fugii,
    Mult peste norii fumurii,
    Si el in jos a privi,
    Dulcea gingasie a naturii.

    Si rautatea gurii,
    Intorsatura sufletului.
    El dori a muri,
    In moarte a privi...

    Si moartea-i da viata,
    Il scoate din ceata.
    Imortalitate atingant,
    Se-nalta ingropand.

    Eu in pamant ramanand,
    Suspin dezintegrand,
    Ramasite din cuvant,
    Incercand in om sa le avant.

    Cei acum recunoscut,
    De prea mult timp pierdut...
    N-am nici-un cumul,
    Ca acum's calm ca mortul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.