luni, 4 iunie 2012

Clasic



Tot ce scriu e pe moment
Nu dau din casa, cica's dement
Eu clar pe moment
Ma las calcat de sentiment
Si-mi las in palme gandul
Ca nu va dura prea mult pana o sa-mi vina randul
Dar ma consolez cu jurul
Ca sunt unii ce prefera w`ul mai dur ca pro tv`ul
Ei sunt in fuga arsitei placerii, dar raman doar cu gerul
In atatea desfatari ma intreb.. Unde imi e ge`ul ?
Paranoic ca lanterna unui gabor dau recul
Si vai unde imi e gandul
Cu imagini sparte-n randuri
Ma sting ca un calorifer din suventii ori facturi!

Dar devin divin prin sunet,
In privire-mi tin gandul, cu anul ca destinu-l spulber
Arunc mizeria de prin buzunare
Ca la viata ce viata mea o are
Nu-i gasesc tel, nici interpretare...
Si ce stiu e ca sunt fara cautare
In valtori de pura singularitate, brute si murdare
Cu valori de monotonie,
Caci cand imi va fi rau, faca-se ce se va vrea.
Asta spunea mintea mea
Intr-o dimineata cu greata si cafea
Invartindu-ma intr-un cerc de cuvinte
La fel de fiecare data, dar atat de diferite..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.