vineri, 16 decembrie 2016

Moment

Raul tot vorbeste
Eu scriu rime, totusi cine le deosebeste
Mintea ma orbeste
Stima de sine ma coplesteste
Ce pierd, ma atinge intre coarne regeste
Raul tot vorbeste
De ma pierd, ma re-gaseste.

Ma hranesc pe segmente
Ridic intrebari si argumente
Ca trebuie sa recladim aceste schelete
Ce ne fac, inextricabil, viata sa se inconjoare in morminte
Si fiecare nor, e un fulger ce asteapta momente
Raul tot vorbeste.

Eu simt cum se graieste
Intern si asta ne innebuneste
Lumea nu mai scapa si se innegreste
Acest n, doar se inmulteste
Adauga dar, bunatate si izvor se numeste.

Raul tot vorbeste
E un moment ce ma uimeste
Dintre toti, eu ca un peste
Momentul urzeste
Desi totul putred, mantuiri cerseste.

Raul tot vorbeste,
Sub pielea mea se zvoneste
Un glob atat cat ne insoteste
Desi cam amorteste
Raul tot vorbeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.