joi, 12 ianuarie 2017

Ziua timpului meu

Caut o relaxare indefinibila
O rutina cu munca si viata ceva mai sensibila.
Dar nu le mai vreau, sunt satul
Vreau o incordare definita si totul nou cat mai e timpul.

Ce-i instabilitatea asta ce ma dicteaza,
Ochii nu-mi privesc durerea sau ce ea picteaza.
Un pamant intreg ce la viscol danseaza,
Pulsez in pericol o idee ce nu cred ca avanseaza.

M-am intrebat neincetat, oare ce conteaza ?

Sa fie spatiul celuilalt ce ma inroleaza
Sa fie pamantul, ca-l simt cum se incordeaza
Sa fie cerul, ca-l vad cum innoreaza
Minti ce escaladeaza
In furtuni filmate-n poze ce in extaz finalizeaza
Si sincer nu vad, in toate astea, 
Ce conteaza ?

In trei minute eu cobor
Si pun zavor
Pamantul nu se mai invarte ci curge ca un izvor
Las cuvantul sa ma desire pana am sa mor.

E nefinalizat
Tu finiseaza pana ce ai remarcat
Ca nu materia, doar cuvantul te va picta descătușat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.