marți, 24 mai 2016

Mai fumez o tigara

Sa fie un titlu la intamplare
Dar eu mai fumez o tigare
Si un oarecare
M-ar pune la indoiala de grandoare.

Mai gandesc ce inseamna intamplare
Ma mai mint cu siruri de indurerare
La adevar n-am rasuflare
Si cu tot ce am in antreu, m-am afisat si in parcare.

Eu zic ca sunt pierdut
La ganduri ce n-au un inceput
La randuri ce m-au pus in sezut
Ca la acei oameni ce bine ori rau le-am facut, i-am cunoscut.

As vorbi de tactica si strategie
Dar cum mi-ar fi viata mie
Intr-o stransoare de viclenie
Pe pustiul inimi si antreul in hartie ?

Sa fie totul pierdut
Sa fie acest prezent mut
Sa ma gandesc mai mult
La cine sunt si ce am facut ?

Un bine se atrage pe sine
Si de ce sa dau cu pumnii si picioarele in tine
Cand tu n-ai remarcat binele din mine
Facand acest rau sa se identifice cu .... !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pastrati limita bunului-simt.